/~/~/~/~/~/~/~/~/~/~/~/~/~/~/~/~/~/~/~/~/~/~/~/~/~/~/~/~/~/~/~/~/~/~/~/

To those who interested to get the products, please leave your comments or sms me, Sara at 012-5875575 or email anggun_classique@yahoo.com . Learn more on how to make your order by clicking the link below:

>> How To Make Your Order
>> Cara Membuat Tempahan

* Harga setiap produk yang diiklankan tidak termasuk kos penghantaran.

/~/~/~/~/~/~/~/~/~/~/~/~/~/~/~/~/~/~/~/~/~/~/~/~/~/~/~/~/~/~/~/~/~/~/~/

~Sponsor...See What They Say~

Baju Kurung Ready Made-Stock Clearence with Cheap Price!!!!

Bagi korang yg ada masalah nak cr tailor...Kat bawah ni ada baju kurung ready made..Baju nie kitaorg nak jual murah2 coz stock baru utk hari raya dah nak masuk..so, nak clear stock lama ni...

Purchase Above RM100 and Get Free Gift....HUrry!HuRRy!!


Baju Kurung - RM50(1 Available)
Material : Satin
Bahu: 15"
Labuh Baju: 38"
Labuh Tangan: 22"
Pinggang Kain: 27" (Getah+Zip)

Baju Kurung (Ada Piping-Lace) - RM55(1 Available)
Material : Satin
Bahu: 16"
Labuh Baju: 38"
Labuh Tangan: 21 1/2"
Pinggang Kain: 28" (Getah+Zip)

Baju Kurung - RM50(1 Available)
Material : Satin
Bahu: 15 1/2"
Labuh Baju: 38"
Labuh Tangan: 21 1/2"
Pinggang Kain: 27" (Getah+Zip)

Baju Kurung (Ada Piping-Lace) - RM55(1 Available)
Material : Satin Lembut
Bahu: 15"
Labuh Baju: 36 1/2"
Labuh Tangan: 21"
Pinggang Kain: 26" (Getah+Zip)

Baju Kurung - RM50(1 Available)
Material : Satin
Bahu: 15 1/2"
Labuh Baju: 37"
Labuh Tangan: 21"
Pinggang Kain: 26" (Getah+Zip)

6 comments:

Unknown said...

i saw your baju kurung on website and i like to buy one of your baju kurng. just to let you know, i live in indonesia, so how am i suppose to pay you? can you send the baju to my house in indonesia? i will give you my address once you agree with this transaction. let me know if you still interested.

Unknown said...

i'm waiting your reply at ridwanprij@gmail.com

Unknown said...

saya mahu beli baju kurung kau. tapi saya tinggal di indonesia, bagaimana saya membayar kau dan apakah kau bersedia utk menghantarnya sampai ke rumah saya di indonesia? kalau masih tertarik utk menjualnya kirim email ke ridwanprij@gmail.com

xtraproperty said...

ooo ini bukan baju sudah ready kah jadi masih harus dibuat dulu ya , ada tidak yang sudah ready kalau ada yang sudah ready berapa price nya , apa bisa kirim ke indonesia ke bandung city berapa biayanya ? saya minat ingin belikan untuk calon saya , bisa kiranya kirim beritanya lewat email saya royc076@gmail,com . trims

xtraproperty said...

maaf email ralat royc976@gmail.com

Unknown said...

saya mahu beli baju kurung kau! kalau kau mahu jual, kirim/send baju itu ke medan indonesia dan beritahu saya bagaimana saya bayar. my email:ridwanprij@gmail.com

Post a Comment